آفرینک
X

سریال قصه های کوتاه

قصه های کوتاه

قصه‌های کوتاه، مجموعه‌ صوتی هست که در هر قسمتش یه قصه کوتاه گفته می‌شه. قصه‌هایی که الان در دسترس پدر و مادرا هستن یا خارجی هستند یا بعض ... ادامه متن

  • این محتوا در حال حاضر در دسترس نیست
  • 3+ سال

معرفی سریال قصه های کوتاه

قصه‌های کوتاه، مجموعه‌ صوتی هست که در هر قسمتش یه قصه کوتاه گفته می‌شه. قصه‌هایی که الان در دسترس پدر و مادرا هستن یا خارجی هستند یا بعضیاشون اونقدر بلند و حوصله‌سربر هستند که بچه نمی‌تونه همش رو یه جا گوش کنه و به قصه گوش کردن بی‌میل می‌شه و شایدم از قصه گوش کردن بدش بیاد. واسه همین هم ما این مجموعه زیبا رو جمع‌آوری کردیم تا شما با خیال راحت، قصه‌های کوتاه زیبا رو برای فرزند دلبندتون پخش کنید. یکی از خوبی‌های قصه‌های کوتاه به اینه که یه داستان قشنگ رو تو مدت زمان کوتاه تعریف می‌کنه و حوصله بچه دیگه سر نمی‌رود. یکی دیگه از خوبی‌های این مجموعه صوتی بودنش هست که شما می‌تونید تو هر جا و زمانی اونو با گوشی موبایلتون واسه کودکتون پخش کنید.

این مجموعه تو هر قسمت داستان یه سری موجودات کوچیک و جذاب رو تعریف می‌کنه، مثل؛ قصه یال قشنگ، قصه کرم کوچولو، قصه الاغ باهوش، قصه جوجه خروس و کلی داستان کوتاه قشنگ دیگه. قصه‌هایی که تو این مجموعه هستند مناسب بچه‌های بالای 2 سال هستند و شما می‌تونید بی هیچ نگرانی از داستان این مجموعه رو برای بچه‌هاتون پخش کنید. این قصه‌ها حتی برای پخش تو مهدکودک‌ها هم مناسب هستند. لحن این قصه‌ها صمیمی و جذابه و با اطمینان می‌شه گفت که فرزندتون با گوش کردن هر قسمت ازتون می‌خواد که قسمت بعدی رو هم واسش پخش کنید و تجربه قشنگی رو واسش درست کنید. اگه شما هم جزو افرادی هستید که می‌خواید فرزندتون با گوش کردن قصه‌های کوتاه و آموزنده بزرگ بشه، می‌تونید قصه‌های کوتاه رو در آفرینک گوش کنید.