آفرینک
X

سریال قصه های قدیمی

قصه های قدیمی

قصه‌های قدیمی، مجموعه‌ صوتی هستش که در هر قسمتش یه قصه قدیمی با لحن جذاب گفته می‌شه. ما با قصه‌هایی بزرگ شدیم که از زبون مادربزرگامون می ... ادامه متن

  • این محتوا در حال حاضر در دسترس نیست
  • 3+ سال

معرفی سریال قصه های قدیمی

قصه‌های قدیمی، مجموعه‌ صوتی هستش که در هر قسمتش یه قصه قدیمی با لحن جذاب گفته می‌شه. ما با قصه‌هایی بزرگ شدیم که از زبون مادربزرگامون می‌شنیدیم. داستان‌هایی که ما گوش می‌دادیم پر بود از آدم‌ها و حیوانات و پرنده‌هایی که برای رسیدن به خوبی تلاش می‌کردند. ولی الان کلی داستان خارجی با مضمون‌های نامتعارف تو بازار هستن که مغز بچه رو پر از چیزایی می‌کنند که واسه ما ایرانی‌ها با این فرهنگ غنیمون ناملموس شاید هم خطرناک هستش. واسه همین هم ما کلی تلاش کردیم تا بتونیم یه مجموعه از قصه‌های قدیمی رو جمع‌آوری کنیم تا هم در دسترس باشند و هم مناسب فرزندان دلبندتون باشند. قصه‌هایی که تو این مجموعه هستند مناسب بچه‌های بالای 2 سال هستند و شما می‌تونید بی هیچ نگرانی از داستان این مجموعه رو برای بچه‌هاتون پخش کنید.

این قصه‌ها براساس فرهنگ اصیل ایرانی ساخته شدند و هر قسمت روایتی از قصه‌هایی هستن که تو زمان‌های قدیم اتفاق افتادن و شخصیت‌های مختلف رو دارن که بتونند مخاطب با سلیقه‌های مختلف رو راضی نگه دارند. خوبیه این مجموعه تو صوتی بودنشه که این امکان رو براتون فراهم می‌کنه که بتونید حتی تو گوشی موبایلتون و هرجایی که هستین این قصه‌ها رو برای بچه‌ها پخش کنید. این قصه‌ها حتی برای پخش تو مهدکودک‌ها هم مناسب هستند. لحن این قصه‌ها صمیمی و جذابه و با اطمینان می‌شه گفت که فرزندتون با گوش کردن هر قسمت ازتون می‌خواد که قسمت بعدی رو هم واسش پخش کنید. اگه شما هم جزو افرادی هستید که می‌خواید فرزندتون با قصه‌های قدیمی ایرانی بزرگ بشه می‌تونید مجموعه قصه‌های قدیمی رو در آفرینک گوش کنید.