آفرینک
X

سریال قصه های شاد کودکانه

قصه های شاد کودکانه

قصه‌های شاد کودکانه، مجموعه‌ صوتی هستش که در هر قسمتش یه قصه کودکانه گفته می‌شه. بچه‌ها تو سن حساسی هستن و نمی‌تونن خوب رو از بد تش ... ادامه متن

  • این محتوا در حال حاضر در دسترس نیست
  • 3+ سال

معرفی سریال قصه های شاد کودکانه

قصه‌های شاد کودکانه، مجموعه‌ صوتی هستش که در هر قسمتش یه قصه کودکانه گفته می‌شه. بچه‌ها تو سن حساسی هستن و نمی‌تونن خوب رو از بد تشخیص بدن، پس این شما، به عنوان پدر و مادر، هستین که باید براشون قصه‌ای رو انتخاب کنید که هم شاد باشه و هم مناسب. شما ممکنه بین هزاران قصه خارجی گیر بیفتید و مضمون نامتعارف بعضی از قصه‌های خارجی رو برای بچه‌هاتون مناسب ندونید چون براساس فرهنگ کشورشون ساخته شدن و بعضی مواقع داستان‌هاشون مفهوم نامتعارفی رو منتقل می‌کنه.

واسه همین این مجموعه می‌تونه بهتون کمک کنه تا بتونید قصه‌های مختلف رو با مضمون مناسب و اخلاقی برای فرزندتون پخش کنید. قصه‌هایی که تو این مجموعه هستند مناسب بچه‌های بالای 2 سال هستند و شما می‌تونید بی هیچ نگرانی از داستان این مجموعه رو برای بچه‌هاتون پخش کنید. این قصه‌ها براساس فرهنگ اصیل ایرانی ساخته شدند و هر قسمت روایتی از شخصیت‌های مختلف هستش که بتونه مخاطب با سلیقه‌های مختلف رو راضی نگه داره. همچنین این مجموعه این امکان رو براتون فراهم می‌کنه که بتونید حتی تو گوشی موبایلتون و هرجایی که هستین این قصه‌ها رو برای بچه‌ها پخش کنید. این قصه‌ها حتی برای پخش تو مهدکودک‌ها هم مناسبند. لحن این قصه‌ها صمیمی و جذابه و با اطمینان می‌شه گفت که فرزندتون با گوش کردن هر قسمت ازتون می‌خواد که قسمت بعدی رو هم واسش پخش کنید. اگه شما هم جزو افرادی هستید که می‌خواید فرزندتون با قصه‌های ایرانی شاد بزرگ بشه می‌تونید قصه‌های شاد کودکانه رو در آفرینک گوش کنید.