آفرینک
X

نهنگ آزاد 3 Free Willy 3 (1997)

نهنگ آزاد 3 Free Willy 3

فیلم نهنگ آزاد 3 Free Willy 3 داستان ماجراجویی جسی هستش که می‌خواد ویلی رو نجات بده. جسی الان 16 سالشه و به عنوان یک محقق جانوارن دریایی روی یک کشتی تح ... ادامه متن

  • این محتوا در حال حاضر در دسترس نیست
  • 1+ ساعت
  • دوبله
  • 7+ سال

معرفی نهنگ آزاد 3

فیلم نهنگ آزاد 3 Free Willy 3 داستان ماجراجویی جسی هستش که می‌خواد ویلی رو نجات بده. جسی الان 16 سالشه و به عنوان یک محقق جانوارن دریایی روی یک کشتی تحقیقاتی، به اسم نوح، همراه با دوستان قدیمی‌اش یعنی رندولف کار می‌کنه. او از خانه گلن و آنی نقل مکان کرده ولی با این حال آن‌ها از رندولف قول گرفتند تا جسی رو از خطرات دور نگه دارد. آن‌ها مشکوک شده‌اند که ویلی و گله‌اش توسط یه سری شکارچی‌های وال‌گیر شکار می‌شوند، کسانی که وانمود می‌کنند که ماهی‌گیر تجاری قانونی هستند. روی عرشه یه کشتی دیگه به اسم بوتانی بای، مکس ویزلی، که ده سالشه، با پدرش، جان، برای اولین بار به سفر دریایی آمده‌.

جان هم از وال‌گیرها هستش مثل خانواده‌اش که از نسل‌ها قبل هم شغلشون همین بوده. بعد از مدتی مکس به ذات غیرقانونی بودن تجارت خانوادیگشون پی می‌بره. در طول اولین شکارش او روی عرشه بالا می‌آورد و اونجاست که با ویلی چشم تو چشم می‌شه. از اینجا به بعد مکس تصمیم می‌گیره تا با کارهای غیرقانونی پدرش مقابله کنه. او در این کار با جسی و رندولف همراه می‌شه تا از فروخته شدن ویلی به قیمت 200 دلار به ازای هر پوند و تبدیل شدنش به سوشی، جلوگیری کنه. جسی خیلی خوب مکس رو به ویلی معرفی می‌کنه بعد از اینکه از تجربه‌های مکس و علاقه‌اش به وال‌ها باخبر می‌شه. جسی خطر وال‌گیرها رو به رندولف توضیح می‌ده ولی او برای انجام هر عملیاتی مخالفت می‌کنه تا وقتی که جسی و مکس مدارک محکمی پیدا کنند. جسی برنامه‌ای می‌چیند که با استفاده از آن بتواند روی عرشه بوتانی بای جاسوسی شکارچیان را کند و اسلحه‌های وال‌گیری آن‌ها را پیدا کند.

تا الان فهمیدیم که جسی و مکس می‌خوان مدارک رو به طور مخفیانه پیدا کنند. آیا آن‌ها می‌تونند ویلی رو نجات بدهند؟ خودتون فیلم زیبای نهنگ آزاد 3 رو ببینید و از دیدن این فیلم هیجان‌انگیز لذت ببرید. اصلی‌ترین شخصیت‌های فیلم نهنگ آزاد 3، جسی، مکس،رندولف و جان هستند. در صورتی که از فیلم نهنگ آزاد 3 خوشتون اومده، فیلم نهنگ آزاد 2 رو هم می‌تونید توی همین سایت ببینید و دنبال کنید.

شعار تبلیغاتی فیلم نهنگ آزاد 3 Free Willy 3

یه دوست جدید. یه تهدید جدید. یه ماجراجویی جدید که قلبتون رو تسخیر می‌کنه.