آفرینک
X

اژدهای پیت Pete's Dragon (2016)

اژدهای پیت Pete's Dragon

فیلم سینمایی اژدهای پیت Pete's Dragon بازسازی یک اثر کلاسیک هست. توی این فیلم  قهرمانی داریم به اسم پیت. یک پسربچه یتیم که 6 سال هست توی جنگل داره ... ادامه متن

  • برای تماشا، وارد حساب کاربری خود شوید
  • آمریکا
  • 6.8 امتیاز
  • 2+ ساعت
  • 12+ سال
  • FHD

معرفی اژدهای پیت

فیلم سینمایی اژدهای پیت Pete's Dragon بازسازی یک اثر کلاسیک هست. توی این فیلم  قهرمانی داریم به اسم پیت. یک پسربچه یتیم که 6 سال هست توی جنگل داره تنهایی زندگی میکنه. واقعن امکانش هست یک پسربچه 6 سال بتونه توی جنگل زندگی کنه؟!اون هم تنهایی؟!خوب گویا پیت چندان هم تنها نبوده و توی این سالها یک رفیق خیلی صمیمی داشته. وقتی که گریس، خانم دانشمندی که درباره موضوعات مربوط به جنگل تحقیق میکنه پیت رو پیدا میکنه اون رو به خونه خودش میبره. پیت با اینکه سالها در جنگل بوده اما مشکلی برای ارتباط برقرار کردن با آدمها نداره. ولی وقتی که از جزئیات زندگیش در جنگل میگه گریس و پدرش، میچم حسابی شگفتزده میشن. اونها به جنگل میرن تا رفیق پیت رو ببینن. خوب، حالا وقت شگفتزده شدن ماست. رفیق پیت کسی نیست بجز یک اژدهای سبز گنده و بالدار!اینکه اژدها میتونه از دهانش آتش بیرون بده رو هم به خصوصیاتش اضافه کنید. پیت سالها با این اژدها زندگی و بازی کرده. خوب، اینکه بخوای یک اژدها رو توی خونه ­ات نگه داری کمی سخته. اندازه هاش با ما آدمها خیلی فرق داره. جنگل هم که فاصله اش با خونه دوره. نمیشه هر روز رفت و دیدش. مشکل از همینجا شروع میشه. آدمها و اهالی شهر که از وجود اژدها خبردار میشن ترس برشون میداره. آخه مگه یک اژدهای سبز گنده ترسناکه؟!من که نمیترسم ازش. خوب، برای اینکه بدونید پیت و اژدهاش به همراه گریس و پدرش چطوری میتونن با اهالی شهر که قصد شکار کردن و کشتن این غول سبز رو دارن کنار بیان وقت رو از دست ندید. همین الان به تماشای این انیمیشن ماجراجویانه و خانوادگی که محصول کمپانی دیزنی هست بشینید.

جوایز فیلم اژدهای پیت Pete's Dragon

کارگردان و تهیه کننده این فیلم جایزه اول رو از جشنواره هرتلند Heartland Film گرفتن. این جشنواره توی ایالت ویرجینیای آمریکا برگذار میشه.

شعار تبلیغاتی فیلم سینمایی اژدهای پیت Pete's Dragon

" بعضی رازها بزرگتر از اون هستن که بتونی مخفیشون کنی "