آفرینک
X

سریال اتوبوسهای شلوغ (2002)

اتوبوسهای شلوغ

کارتون اتوبوسهای شلوغ داستان زندگی هشت اتوبوس سخن‌گوست که با هم در گاراژی در شهر زیبای چاملی زندگی می‌کنند. در هر قسمت اتفاقی برای هر کدوم از این ... ادامه متن

  • این محتوا در حال حاضر در دسترس نیست
  • انگلستان
  • 3+ سال

معرفی سریال اتوبوسهای شلوغ

کارتون اتوبوسهای شلوغ داستان زندگی هشت اتوبوس سخن‌گوست که با هم در گاراژی در شهر زیبای چاملی زندگی می‌کنند. در هر قسمت اتفاقی برای هر کدوم از این اتوبوس‌ها می‌افته که داستانی رو رقم می‌زنه. این کارتون ماجراجویانه برای کوچولوهای 3 تا 6 سال ساخته شده.

شخصیت‌های کارتون اتوبوسهای شلوغ

کلین: اتوبوس شهری سبز رنگیه که از حموم رفتن متنفره. سامی: اتوبوس زرد رنگ مدرسه است. سامی جوون‌ترین اتوبوس این کارتونه. اون خیلی چموش و بازیگوش هم هست. گاهی هم دچار دردسر می‌شه. یکی از تفریحات سامی، رانندگی کردن روی سقف کلینه. سوزان: اتوبوس بنفش مخصوص خریده و یه کمی هم خجالتیه. راجر: اتوبوس سفید رنگ فرودگاهه. اون از جمله اتوبوس‌های قدیمیه این شهر محسوب میشه. هری: اتوبوس قرمز رنگ مخصوص تعطیلاته. هری مهربون از دوستای سامیه. یه چیز جالب در مورد اون اینه که اون از تاریکی می‌ترسه. استفانی: اینم یکی دیگه از اتوبوس‌های داستانه که زرد و سفیده. اون بعضی وقت‌ها قلدربازی درمیاره ولی در عین حال یه کم احمق به نظر می‌رسه. آرنولد : آرنولد اتوبوس دو طبقه قرمز رنگیه. اون قدیمی‌ترین اتوبوس این شهره. گاهی اوقات صداها رو نمی‌شنوه و گاهی هم پیش میاد که تصادف می‌کنه. ریک: اتوبوس مسابقه ای نارنجی رنگیه که سرعت خیلی زیادی داره و گاهی حال بچه‌ها از سرعت بالای اون بد می‌شه. فرانک: این اتوبوس نقره‌ای رنگه و برای تورها استفاده می‌شه. یه لهجه بامزه کابویی هم داره و آدم‎ها رو به دیدن نقاط مختلف می‌بره. پرودنس: اتوبوس بنفش و سفید رنگیه که خصوصیه. آرچی: برادر کوچیک آرنولده که تو لندن زندگی می‌کنه. تامی: اتوبوس آبی رنگ کوچکیه که دوست سامی هم هست. کارتون اتوبوسهای شلوغ توی 2 فصل تولید و پخش شده. تو فصل اول، یکی به اسم برایان کنلی داستان رو روایت می‌کنه و به جای شخصیت‌ها هم صحبت می‌کنه. تو فصل دوم اما هر کدوم از شخصیت‌ها صدای خودشون رو دارند.