آفرینک
X

هتل ترانسیلوانیا 2 Hotel Transylvania 2 (2015)

هتل ترانسیلوانیا 2 Hotel Transylvania 2

داستان فیلم هتل ترانسیلوانیا Hotel transylvania 2  با ازدواج جانی و ماویس شروع می‌شه. اونا با رضایت پدر ماویس، کنت دراکولا، با هم ازدواج کردن. همه ... ادامه متن

  • برای تماشا، وارد حساب کاربری خود شوید
  • آمریکا
  • 1+ ساعت
  • دوبله
  • 7+ سال
  • HD

معرفی هتل ترانسیلوانیا 2

داستان فیلم هتل ترانسیلوانیا Hotel transylvania 2  با ازدواج جانی و ماویس شروع می‌شه. اونا با رضایت پدر ماویس، کنت دراکولا، با هم ازدواج کردن. همه از این ازدواج با خبر شدن. بعد از یه سال، ماویس حامله شد و این موضوع رو به پدرش، کنت دراکولا، خبر داد.

اون صاحب یه بچه شه که اسمش و دنیس گذاشتن. دنیس بعدا با دختر ورولف دوست شد. تو تولد 5 سالگی دنیس، خیلیا یه کارایی شبیه به دراکولاها انجام می‌دن ولی کنت دراکولا نگرانه که نو‌ه‌ش ویژگیای دراکولایی نداشته باشه. وقتی ماویس خطرای زندگی تو ترانسیلوانیا رو می‌بینه تصمیم می‌گره که دنیس و تو کالیفرنیا بزرگ کنه. کالیفرنیا جایی که که جانی اونجا بزرگ شده.

کنت دراکولا به جانی می‌گه که ماویس و به کالیفرنیا بیاره تا پدر و مادرش و ببینه. کنت دراکولا دنیس رو به پارک بازی تابستونی بچه گیاش می‌بره. جاییکه که اون کارای دراکولایی شو یاد گرفته و تمرین کرده. اون متوجه می‌شه که پارک خیلی جای امنیه برا کارای دراکولایی. کنت دراکولا خیلی دوس داره که نوه‌ش یه دراکولای واقعی بشه.

ماویس خودش و تبدیل به یه خفاش می‌کنه تا جانی و بچش و به ترانسیلوانیا بر گردونه. دراکولا چند ثانیه بعد از رسیدن ماویس به هتل ترانسیلوانیا می‌رسه. ماویس والد رو دعوت می‌کنه. پدبزرگ والد و پدر کنت دراکولا به تولد دنیس میان. توی تولد دنیس یه اتفاقی افتاد که همه ناراحت شدن. دنیس با ناراحتی به جنگل فرار می‌کنه و توی خونه درختیش قایم می‌شه.

بلا اونا را تهدید می‌کنه که هتل ترانسیلوانیا رو خراب می‌کنه. احساس ناراحتی و عصبانیت دنیس باعث می‌شه که کارای دراکولایی انجام بده. بلا تلاش می‌کنه که کنت دراکولا را از بین ببره. اصلی‌ترین شخصیت‌های فیلم هتل ترانسیلوانیا 2: کنت دراکولا، دنیس، والد، مارتا، ماویس، فرانک، یونیس، وره ولف، گریفین، مرد نامرئی، مومی هستند. در صورتی که از فیلم هتل ترانسیلوانیا 2 خوشتون اومده، فیلم‌های دیگه مثل استوارت کوچولو رو هم می‌تونید توی همین سایت ببینید و دنبال کنید.

جزئیات ساخت فیلم هتل ترانسیلوانیا Hotel transylvania 2

 

این فیلم در 25 دسامبر سال 2015 به زبان انگلیسی در کشور آمریکا توسط شرکت کلمبیا پیکچرز تولید شد. این فیلم با بودجه 80 میلیون دلاری تولید و به رکورد 473 میلیون دلاری در باجه فروش رسید.