آفرینک
X

هاپ خرگوش زبل Hop (2011)

هاپ خرگوش زبل Hop

انیمیشن هاپ خرگوش زبل یه کمدی سه بعدی و خیلی جذاب و سرگرم کننده است. این انیمیشن، ماجرای یه خرگوش کوچولو به اسم ای بی هست که تو یه جزیره به همراه خونواده&zw; ... ادامه متن

  • برای تماشا، وارد حساب کاربری خود شوید
  • آمریکا
  • 5.5 امتیاز
  • 2+ ساعت
  • دوبله
  • 3+ سال
  • FHD

معرفی هاپ خرگوش زبل

انیمیشن هاپ خرگوش زبل یه کمدی سه بعدی و خیلی جذاب و سرگرم کننده است. این انیمیشن، ماجرای یه خرگوش کوچولو به اسم ای بی هست که تو یه جزیره به همراه خونواده‌اش زندگی می‌کنه. پدر ای بی، از اون می‌خواد که شغلش رو ادامه بده ولی ای بی علاقه‌ای به این‌کار نداره. اون به نواختن موسیقی علاقه داره و سعی می‌کنه پدرش رو برای این‌کار راضی کنه. اما پدر ای بی حاضر نیست همچین چیزی رو قبول کنه. بنابراین ای بی تصمیم می‌گیره که از جزیره فرار بکنه و به هالیوود بره. پدر ای بی، به محض این‌که از جریان مطلع می‌شه، سه تا نینجا رو برای پیدا کردن پسرش می‌فرسته!عجب پدر مصممی!توی مسیر، ای بی با یه ماشین تصادف می‌کنه البته آسیبی بهش نمی‌رسه.

ماشین مال شخصی به اسم فرده. فرد یه آدم بی‌کاره ولی به خاطر فشار خونواده‌اش به دنبال کار می‌گرده. ای بی تظاهر می‌کنه که آسیب دیده تا از این طریق با ماشین فرد بتونه تا یه جایی بره. فرد قبول می‌کنه اما وقتی متوجه می‌شه که تو دردسر افتاده، تصمیم می‌گیره اون رو وسط بیابون رها کنه. اما باز هم ای بی اون رو از این کار منصرف می‌کنه و بهش می‌گه که می‌تونه با تجربه‌ای که از شغل پدرش داره، به اون کمک کنه. ماجرای این دو نفر ادامه داره اما اون طرف قضیه هم تو جزیره اتفاقاتی میفته می‌افته. جایی که کارلوس می‌خواد امپراطوری پدر ای بی رو تصاحب کنه. برای فهمیدن ادامه ماجرا، دیدن این انیمیشن ماجراجویانه رو از دست ندید.

معرفی شخصیت‌های انیمیشن هاپ خرگوش زبل

-ای بی: شخصیت اصلی داستان یه خرگوش نوجوونه که رویایی نواختن موسیقی رو داره. -فرد: اون یه پسر جوونه که دنبال شغل می‌گرده. -کارلوس: جوجه بدذات و پلیدیه که می‌خواد کل امپراطوری پدر ای بی رو بالا بکشه. جوایز:این انیمیشن، نامزد جایزه آنی بهترین شخصیت‌پردازی انیمیشن در سال 2012 شد اما موفق به دریافت آن نگردید.