آفرینک
X

نورم از قطب شمال Norm of the North (2016)

نورم از قطب شمال Norm of the North

انیمیشن نورم از قطب شمال یه انیمیشن فانتزی مفرح و ماجراجویانه ست. این انیمیشن درمورد یه خرس قطبی به اسم نورم و کارهای خارق العاده ای که انجام میده. اون میخو ... ادامه متن

  • برای تماشا، وارد حساب کاربری خود شوید
  • آمریکا
  • 3.7 امتیاز
  • 2+ ساعت
  • دوبله
  • 7+ سال
  • HD

معرفی نورم از قطب شمال

انیمیشن نورم از قطب شمال یه انیمیشن فانتزی مفرح و ماجراجویانه ست. این انیمیشن درمورد یه خرس قطبی به اسم نورم و کارهای خارق العاده ای که انجام میده. اون میخواد قطب رو از خرابکاری آدمها نجات بده. نورم یه خرس گنده باهوشه که خیلی هم خوش قلبه و حتی دلش نمیاد حیوونای قطب رو شکار کنه. این باعث شده همه سرزنشش کنن. ولی نورم یه استعداد عجیب داره و اونم اینه که زبون آدمها رو متوجه میشه و میتونه با ما حرف بزنه. سم دوست نورم یه خرس چاق خپل بانمکه که کج کج صحبت میکنه. وقتی آدمارو میبینه کلی رقص‌ و آواز راه میندازه و حیوونای دیگه رو واسه رقص دسته جمعی جمع میکنه. البته یه حیوون دیگه ام هست که حسابی از حضور آدمها و تغییر قطب ناراحته. سقراط که یه مرغ دریایی بامزه عینکیه خیلی باهوشه و نورم رو از خطر آدمای بدجنس مطلع میکنه. مشکلات بعد از حضور خانم ویرا که برای شرکت آقای گرین کار میکنه شروع میشه. آقای گرین یک مرد خودخواه و طمع کاره که میخواد قطب رو به مردم بفروشه. ویرا بعد از مطلع شدن از استعداد عجیب نورم تصمیم میگیره اونو واسه تبلیغات شرکتشون به نیویورک ببره. به پیشنهاد سقراط نورم برای رسوندن پیامش به آدما که قطب رو خراب نکنن، همراهشون میره. نورم چند تا از سربازهای مخفیش که موش خرماهای بامزه فسقلی و وروجکن رو همراهش میبرهالبته یه کسایی هم تو نیویورک هستن که به نورم کمک میکننبیاید با هم ببینیم نورم میتوه قطب رو نجات بده و به سلامت به خونه اش برگرده یا نه.

جزئیات انیمیشن نورم از قطب شمال

بچه ها انیمیشن دوست داشتنی نورم از قطب شمال سال ۲۰۱۶ تولید شده و محصول مشترک دو کشور هند و آمریکا هست. کارگردانی این فیلم تریور وال (به انگلیسی: Trevor Wall) هست و در سال ۲۰۱۶ توسط کمپانی لایونزگیت (به انگلیسی: Lionsgate) عرضه شده.