آفرینک
X

محمد فرستاده خدا (2002)

محمد فرستاده خدا

انیمیشن محمد فرستاده خدا که با اسم محمد آخرین پیامبر هم شناخته میشه ساخت کشور آمریکا هست. این کارتون در سال 2002 با عنوان Muhammad: The Last Prophet ساخته ش ... ادامه متن

  • این محتوا در حال حاضر در دسترس نیست
  • آمریکا
  • 7.7 امتیاز
  • 2+ ساعت
  • 7+ سال

معرفی محمد فرستاده خدا

انیمیشن محمد فرستاده خدا که با اسم محمد آخرین پیامبر هم شناخته میشه ساخت کشور آمریکا هست. این کارتون در سال 2002 با عنوان Muhammad: The Last Prophet ساخته شد. فیلم و انیمیشن های زیادی در مورد زندگی حضرت محمد ساخته شده. یکی از معروفترین اونها هم محمد رسول‌الله هست که توسط مصطفی عقاد کارگردانی شده. در این انیمیشن که بیشتر توی کشورهای اسلامی پخش شده با روایتی کارتونی از زندگی پیامبر اسلام روبه رو هستیم. کارگردان فیلم بجز خط اصلی و شخصیتهای تاریخی یک سری شخصیت داستانی هم به فیلمش اضافه کرده. مثلن شخصیت مالک و خانواده اون واقعیت تاریخی ندارن و برای جذاب شدن داستان به بقیه کاراکترها اضافه شدن. داستان درباره دوران کودکی حضرت محمد نیست. حوادث از اوایل مبعوث شدن پیامبر و در غار حرا شروع میشه. توی این انیمیشن تصویری از صورت حضرت محمد نشون داده نمیشه و صدایی هم بجای ایشون صحبت نمیکنه. در کنار داستان حضرت محمد ما با داستان و حال و هوای شهر مکه هم آشنا میشیم. داستان ستمگری ها و زورگویی های ثروتمندان و بت پرستان این شهر. اونها از هر چیزی، عقیده و احترام و . . . مردم برای اینکه مال و اموالشون رو بیشتر کنن استفاده میکنن. برده داری هم که اون زمان بشدت رواج داشته. داستان بلال حبشی و زندگی اون وقتی که یک برده بود و زمانی که آزاد شد و اتفاقاتی که برای اون افتاد رو میبینیم. برای اینکه بیشتر از جزئیات زندگی و حال و هوای مکه در دوران پیامبر اسلام خبردار بشید وقت رو از دست ندید و همین الان به تماشای این کارتون جذاب و درام بشینید. با دانلود رایگان اپلیکشن آفرینک از اینجا میتونید این کارتون و هزاران محتوای دیگه رو ببینید.

جزئیات ساخت کارتون محمد فرستاده خدا

ریچارد ریچ کارگردان و برایان نیسن هم نویسنده این روایت از زندگی آخرین فرستاده خدا هست. زبان اصلی انیمیشن انگلیسی هست و شما میتونید توی سایت آفرینک دوبله فارسی اون رو ببینید.