آفرینک
X

دردسر میمون Monkey Trouble (1994)

دردسر میمون Monkey Trouble

فیلم دردسر میمون Monkey Trouble راجع به ایوا یه دختر نه ساله‌اس که پدر و مادرش از هم جدا شدن. ایوا دوست داره یه حیوون خونگی داشته باشه اما مادرش میگه ک ... ادامه متن

  • این محتوا در حال حاضر در دسترس نیست
  • آمریکا
  • 5.2 امتیاز
  • 1+ ساعت
  • 3+ سال

معرفی دردسر میمون

فیلم دردسر میمون Monkey Trouble راجع به ایوا یه دختر نه ساله‌اس که پدر و مادرش از هم جدا شدن. ایوا دوست داره یه حیوون خونگی داشته باشه اما مادرش میگه که اون چطور می‌تونه مسئولیت داشتن یه حیوون رو قبول کنه، زمانی که اتاق‌اش همیشه شلخته‌اس. یا برای نگه‌داری از برادر کوچیکش هیچ کمکی نمی‌کنه. به علاوه این‌که ناپدری‌اش هم که یه ستوان پلیسه، به مو حساسیت داره. ایوا روی خونه پدرش هم نمی‌تونه حساب کنه چون اون زیاد مسافرت می‌ره. تا این‌که یه روز، ایوا توی پارک یه میمون پیدا می‌کنه که مال یه کولی به اسم شورتیه و از دستش فرار کرده. شورتی به میمون چیزهای مختلفی آموزش داده. ایوا اسم میمون رو داگر می‌گذاره و اون رو به خونه می‌بره. تصمیم می‌گیره میمون رو به عنوان یه راز نگه داره و تنها به برادرش جک که هنوز نمی‌تونه حرف بزنه، اجازه می‌ده که به اتاقش بیاد. ایوا قراره که آخر هفته رو با پدرش و تو خونه اون بگذرونه اما پدرش بهش پیام می‌ده که آخر هفته به خاطر سفر کاری، نمی‌تونه بره دنبالش. برای جبران می‌تونه آخر هفته رو با میمونش خونه اون باشه. ایوا و داگر به خونه پدر می‌رن اما متوجه می‌شن که اون‌جا غذایی ندارن. ایوا داگر رو بیرون می‌بره تا داگر نمایش اجرا کنه و پول دربیارن. داگر در کنار نمایش اجرا کردن، خیلی ماهرانه، کیف و پول از آدم‌ها می‌دزده. این کاریه که شورتی بهش آموزش داده. بعد از این‌که اون‌ها کمی پول در میارن به فروشگاه میرن تا خرید کنن. داگر تو فروشگاه هم چیزهای مختلفی می‌دزده و تو کیف ایوا می‌گذاره. وقتی ایوا متوجه میشه اون‌ها رو سر جاشون برمی‌گردونه و به داگر آموزش میده که دزدی نکنه. اما کیف پول‌ها  و جواهراتی که داگر از مردم تو خیابون دزدیده، تو اتاق ایوا می‌مونه. از طرفی مادر و ناپدری ایوا که گزارش دزدی‌های اخیر رو شنیدن و جواهرات و پول‌ها رو تو اتاق‌اش پیدا کردن، ازش توضیح می‌خوان. ایوا نمی‌دونه که چطور باید بهشون واقعیت رو بگه. از طرفی هم شورتی دنبال داگر می‌گرده. اگه می‌خواید ادامه ماجراهای میمون دردسرساز و ایوا ور ببینین، می‌تونین دوبله فارسی این فیلم کمدی و خانوادگی رو این‌جا ببینید.

شخصیت‌های فیلم دردسر میمون Monkey Trouble

ایوا: دختر نه ساله‌ایه که دوست داره حیوون خونگی داشته باشه اما مادرش بهش اجازه نمی‌ده. داگر: میمون دست‌آموزی که از دست صاحب اصلیش فرا کرده و ایوا اون رو توی پارک پیدا می‌کنه. شورتی: کولی‌ای که داگر رو دست‌آموز کرده. اون کسیه که به داگر آموزش داده که چطور موقع اجرای نمایش، از مردم دزدی کنه.