آفرینک
X

فیلم بره ناقلا Shaun the Sheep Movie (2015)

فیلم بره ناقلا Shaun the Sheep Movie

فیلم بره ناقلا Shaun the Sheep Movie داستان دنباله دار دردسرهای مزرعه و گوسفندها هست. توی این قسمت سینمایی، بره ناقلا میخواد یک روز رو مرخصی بگیرن و تفریح ک ... ادامه متن

  • برای تماشا، وارد حساب کاربری خود شوید
  • آمریکا
  • 7.4 امتیاز
  • 1+ ساعت
  • 7+ سال
  • HD

معرفی فیلم بره ناقلا

فیلم بره ناقلا Shaun the Sheep Movie داستان دنباله دار دردسرهای مزرعه و گوسفندها هست. توی این قسمت سینمایی، بره ناقلا میخواد یک روز رو مرخصی بگیرن و تفریح کنن. پس بیتزر، سگ مزرعه و صاحب مزرعه رو توی مینی بوسشون میخوابونن!فقط مشکل اینه که موقع خارج شدن از مینی بوس ترمز کشیده میشه و مینی بوس می افته توی جاده و میره و وارد شهر میشه!حالا چیکار باید کرد؟بره ناقلا و دوستهاش تصمیم میگیرن به شهر برن و صاحب مزرعه رو برگردونن. گوسفندها به شهر میرن و با دردسرهای شهر روبه رو میشن. بزرگترین دردسر هم یک مامور شهرداری هست. کسی که حیوانهای سرگردان در خیابونها رو میگیره و زندانیشون میکنه. حالا گوسفندها باید هم از دست مامور در برن هم بیتزر رو پیدا کنن و به مزرعه برگردونن. برای اینکه بدونید چه اتفاقاتی در ادامه این استاپ موشن کمدی و ماجراجویانه می افته وقت رو از دست ندید و به تماشای اون بشینید.

شعار تبلیغاتی فیلم بره ناقلا Shaun the Sheep Movie

" اونها رو بگیر اگه میتونی! "

شخصیتهای فیلم بره ناقلا Shaun the Sheep Movie

بره ناقلا،گوسفند زبل و باهوشیه که اسمش "شان" هست و همیشه لحظه ی آخر خرابکاری های دوستای خنگش رو درست میکنه . با اینکه از همه شون کوچیکتره اما خوب میتونه گوسفندای دیگه رو مدیریت کنه. مثل کارتون بره ناقلا هیچ گفتگویی بین شان و بقیه گوسفندها اتفاق نمیفته. اما شان با بع بع و گاهی با رسم نقشه های جالب و بامزه روی تخته سیاه، ایده هاش رو به گوسفندای مزرعه میگه. شان با سگ مزرعه یعنی بیترز Bitzer دوستی نزدیکی داره. البته گاهی هم با همکاریه گوسفندای دیگه بیترز رو با شوخیاش حسابی اذیت میکنه. بیتزر: سگ باوفای مزرعه است که خیلی مسئولیت پذیره و صاحبشو دوس داره. یه گوسفند خپل هم تو این گروه هست که مثه توپ میمونه و گاهی با خنگ بازیاش آدمو حسابی میخندونهیه بره کوچولو هم تو این گله هست که خیلی ناز و دوس داشتنیه و هنوز پستونک میخوره. گوسفندای دیگه هم که همیشه در حال خرابکاری هستن.