آفرینک
X

سرود کریسمس A Christmas Carol (2009)

سرود کریسمس A Christmas Carol

انیمیشن سرود کریسمس بر اساس رمان معروفی از چارلز دیکنز نویسنده کلاسیک انگلیسی ساخته شده. داستان این انیمیشن درباره مرد صرافی به اسم اسکروچ هست که بشدت خسیس ... ادامه متن

  • برای تماشا، وارد حساب کاربری خود شوید
  • آمریکا
  • 6.8 امتیاز
  • 2+ ساعت
  • دوبله
  • 7+ سال
  • FHD

معرفی سرود کریسمس

انیمیشن سرود کریسمس بر اساس رمان معروفی از چارلز دیکنز نویسنده کلاسیک انگلیسی ساخته شده. داستان این انیمیشن درباره مرد صرافی به اسم اسکروچ هست که بشدت خسیس و بداخلاقه. شب کریسمس وقتی که اسکروچ خوابیده به وسیله روحی بیدار میشه که اون رو به یک گشت و گذار در سطح شهر میبره. درواقع این روح دوست و همکار اسکروچ به نام آقای مارلی هست که اومده تا چشم اون رو به روی یک سری اتفاقات ناخوشایند باز کنه. اسکروچ به همراه روح دوستش به زمانهای گذشته و جوانی هاش میره.

اونجا خودش رو میبینه که روحیه شاد و سرخوشی داشته. اما از یک جایی به بعد عشق به پول تمام فکر و ذکر اسکروچ رو مشغول کرده. اگه میخواید بدونید در جریان این سفر چه اتفاقاتی برای اسکروچ می افته و در نهایت چه تغییری میکنه معطل نکنید و انیمیشن سرود کریسمس که محصول سال 2009 هست رو ببینید. انیمیشن سرود کریسمس به فارسی دوبله شده اما بد نیست بدونید که به جای اسکروچ، جیم کری بازیگر مشهور هالیوود حرف میزنه. جالبه بدونید این رمان دیکنز و شخصیت اسکروچ اونقدر مشهور و قوی بودن که اسم اسکروچ از اون به بعد در زبان انگلیسی به معنی آدم خسیس به کار میره.

شخصیت های انیمیشن سرود کریسمس A Christmas Carol

اسکروچ: پیرمرد خسیس و بداخلاق و خسیس داستان سرود کریسمسفرد: خواهرزاده اسکروچ که مادرش رو هنگام تولد از دست داده. باب کراچی: حسابدار اسکروچجیکوب مارلی: دوست اسکروچ که مرده و شب کریسمس روحش به سراغ دوست قدیمی میاد. فن: خواهر اسکروچ که هنگام تولد پسرش فوت کردهآقای فزی وگ: اولین رئیس و کارفرمای اسکروچ کارگردان این انیمیشن درام و خانوادگی رابرت زمکیس هست. احتمالن فیلم فارست گامپ از این کارگردان رو هم دیده باشین.

شعار این انیمیشن این بوده

اگه فقط یک شب وقت داشتین برای درست کردن اشتباهات زندگیتون چیکار میکردین؟