آفرینک
X

روری ماشین مسابقه Roary the Racing Car (2011)

روری ماشین مسابقه Roary the Racing Car

مجموعه کارتونی روری ماشین مسابقه Roary the Racing Car داستان پرهیجان زندگی ماشینهای مسابقه ای هست. این سریال تلوزیونی استاپ موشن از سال 2007 تا سال 2001 تول ... ادامه متن

  • این محتوا در حال حاضر در دسترس نیست
  • انگلستان
  • 5.7 امتیاز
  • 54 دقیقه

معرفی روری ماشین مسابقه

مجموعه کارتونی روری ماشین مسابقه Roary the Racing Car داستان پرهیجان زندگی ماشینهای مسابقه ای هست. این سریال تلوزیونی استاپ موشن از سال 2007 تا سال 2001 تولید و پخش شده. البته الان معلوم نیست که ادامه ای براش میسازن یا نه. ولی در قسمتهای قبلی داستان دوستی ها و رقابت ها موضوع اصلی بود. حتی بین دو تا لاکپشت هم رقابت میتونه وجود داشته باشه، ماشین های مسابقه ای که دیگه جای خود دارن. خوب توی هر رقابتی یک کسی برنده میشن و یک عده هم نمیشن. پس یک عده خوشحال هستن و یک عده نه. این رسم کلی دنیا هست و همیشه عده ای غمگین میشن. حال و هوای داستانهای روری هم تقریبن همین هست. حوادث فیلم رو یک راوی برامون تعریف میکنه. اتفاقاتی که در طول مسابقه و روزهای مختلف میفته. داستان هم راجع به ماشین ها و تعمیرکارها و صاحبان ماشین هاست. روری قهرمان اصلی ما یک ماشین مسابقه خیلی سریع و قرمز رنگ هست. آقای کاربراتور هم صاحب ماشین ها و پیست رانندگی. اسم بقیه ماشینها هم مکسی، سیسی، دریفتر و تین تاپ هست. رقابت اصلی البته بین روری و دریفتر هست. یکی از روزها که قراره یک مسابقه بزرگ بین ماشینها برگذار بشه اتفاق ناخوشایندی میفته. بیگ کریس، مکانیک اصلی داستان بخاطر یک اشتباه بجای سوخت اصلی ماشینها، گاز بادکنک به روری میزنه!خوب این اصلن سوخت خوبی برای یک ماشین مسابقه ای نیست و اون حتی نمیتونه تکون بخوره. حوادث در ادامه هم چندان خوب و بر وفق مراد پیش نمیره و دردسرهایی برای روری ایجاد میشه. اگه میخواید بدونید در ادامه چه اتفاقاتی برای ماشین های مسابقه و پیست رانندگی میفته وقت رو از دست ندید و همین الان به تماشای این انیمیشن ماجراجویانه و جذاب بشینید.

جزئیات تولید انیمیشن روری ماشین مسابقه Roary the Racing Car

این انیمیشن سریالی که یک قسمتش رو در آفرینک میتونید ببینید محصول کشور انگلستان هست. توسط کمپانی چاپمن اینترتینمنت Chapman Entertainment هم تولید و پخش شده.