آفرینک
X

در جستجوی دوری Finding Dory (2016)

در جستجوی دوری Finding Dory

انیمیشن در جستجوی دوری Finding Dory ادامه فیلم در جستجوی نمو هست. حتمن اون فیلم رو به یاد میارید. نمو پسر بازیگوش مارلین توسط یک ماهیگیر شکار شد. مارلین در ... ادامه متن

  • برای تماشا، وارد حساب کاربری خود شوید
  • آمریکا
  • 7.6 امتیاز
  • 2+ ساعت
  • دوبله
  • 3+ سال
  • FHD

معرفی در جستجوی دوری

انیمیشن در جستجوی دوری Finding Dory ادامه فیلم در جستجوی نمو هست. حتمن اون فیلم رو به یاد میارید. نمو پسر بازیگوش مارلین توسط یک ماهیگیر شکار شد. مارلین در مسیر پیدا کردنش پسرش با دری آشنا شد و اونها به کمک هم تونستن نمو رو نجات بدن. حالا یادتون میاد دری چه ویژگی خاصی داشت؟یادتون نمیاد؟ویژگی خاص دری این بود که هیچ چیزی یادش نمیموند. حافظه این ماهی آبی رنگ فقط چند ثانیه دوام داشت. تنها چیزی که دری به یاد میاره اینه که یک زمانی بخاطر یک اتفاقی از پدر و مادرش جدا شده.

خوب نباید انتظار داشته باشیم دری چیز بیشتری به یاد بیاره. هر 10 ثانیه حافظه اون پاک میشه. اما به کمک نمو و پسرش اونها سفر ماجراجویانه خودشون رو برای پیدا کردن خانواده دوری آغاز میکنن. اونها متوجه میشن والدین دری در اسارت هستن. تنها راه دیدار مجدد نجات دادن اونهاست. اگه میخواید بدونید در جریان سفر چه اتفاقاتی برای اونها می افته و آیا میتونن والدین دری رو نجات بدن یا نه به تماشای این انیمیشن کمدی و ماجراجویانه بنشینید.

شخصیت های در جستجوی دوری Finding Dory

مارلین: دوست دری و پدر نمو. اون یک دوست فداکار و یک پدر نمونه و عاقل هست. دری: دختر بی حافظه ذاستان که فقط یادشه پدر و مادری داره. هنک: یک اختاپوس مهربون و خوش اخلاق. اون راجع به والدین دوری خبرهایی داره. نمو: پسر بازیگوش مارلین که البته الان خیلی محتاط تر شده. بیلی: یک ماهی خاویار که با پدر و مادر دری در اسارت هست.

انیمیشن در جستجوی دوری Finding Dory جایزه های مختلفی برده

جشنواره هایی مثل حلقه منتقدین واشنگتن، جشنواره سنت لوئیس و دیگر جشنواره ها. انیمیشن در جستجوی دوری مثل قسمت اولش محصول کمپانی والت دیزنی هست. این فیلم در سال 2016 تونست یکی از پرفروشترین فیلمهای سال بشه. کارگردان فیلم گفته احتمال ساخت قسمت بعدی هم زیاده.