آفرینک
X

خرسهای مهربون Care Bear

خرسهای مهربون Care Bear

انیمیشن خرسهای مهربون Care Bear بر اساس شخصیت های یک کتاب گرافیکی ساخته شده. این خرسهای رنگارنگ و دوست داشتنی از سال 1981 توی یک سری کتاب پیداشون شد. ب ... ادامه متن

  • 3+ سال

معرفی خرسهای مهربون

انیمیشن خرسهای مهربون Care Bear بر اساس شخصیت های یک کتاب گرافیکی ساخته شده. این خرسهای رنگارنگ و دوست داشتنی از سال 1981 توی یک سری کتاب پیداشون شد. بعد از مدتی عروسک های اونها ساخته شدو و بعد از اون هم توی فیلم و سریال های مختلف بازی کردن. هر کدوم از خرسها رنگ متفاوت و یک نشان هم روی شکمش داره. اون نشان، وظیفه و شخصیت هر کدوم از خرسها رو نشون میده. البته در طول زمان به خانواده خرسها شخصیتهای دیگه ای هم اضافه شد. اونها رو به اسم عموزاده های خرسها میشناسیم. یک شیر، پنگوئن، فیل، راکون، میمون و حیوانات دیگه. البته همه اونها در فرم و شکلی که تدی خرسه بود ساخته شدن.

تدی خرسه کی هست؟

اون یکی از مشهورترین عروسک های دنیاست. یک خرس پُرز دار و نرم و دوست داشتنی که همیشه به رنگ قهوه ای هست و فقط اندازه اش تغییر میکنه. حتمن توی کارتون مستر بین اون رو دیدید که همیشه باهاش هست و مستر بین حرفهای نامفهومش رو به اون میزنه.

شخصیت های کارتون خرسهای مهربون Care Bear

این مجموعه 10 شخصیت اصلی داشته که در طول زمان شخصیت های دیگه ای هم به اونها اضافه شد. خرس خوابالو: اون یک خرس بشدت خواب آلود هست. خرس تولد: اون دلش میخواد همه یک جشن تولد عالی داشته باشن. خرس مشوق: اون یک خرس خیلی شاد و خوشحاله. همیشه هم در حال روحیه دادن به کسایی هست که ناراحتن. خرس رفیق: اون برای دوست شدن و رفیق بودن یک خرس عالیه. نشون میده که چطور میشه یک رفیق عالی بود. خرس در لحظه: اون میگه که چطوری میشه در لحظه زندگی کرد و ازش لذت برد. خرس آرزوی موفقیت: اون همیشه در حال آرزوی موفقیت برای بقیه است. مهم هم نیست به چه کاری مشغول باشن. خرس بدخلق: نگران نباشید، قرار نیست بخاطر اسمش با یک خرس بدخلق روبه رو باشیم. فقط اینکه اون یک کمی بیشتر از بقیه خرسها نگران اوضاع هست. خرس بسیار دوست داشتنی: این هم یک خرس عالی دیگه. اون به گسترش و زیاد شدن عشق کمک میکنه!خرس صاعقه: اون به هر کسی که احساس و فکری داره کمک میکنه که اون رو بیان کنه. مثلن اگه یک نفر کس دیگه ای رو دوست داشته باشه صاعقه بهش کمک میکنه که احساسش رو بگه. خرس آرزو: اون کمک میکنه آرزوها تبدیل به واقعیت بشن. شما میتونید توی آفرینک قسمتهای مختلف کارتون فانتزی خرسهای مهربون رو با دوبله فارسی و کیفیت بالا ببینید.