آفرینک
X

جهان بی نقص کای The Perfect World of Kai (2007)

جهان بی نقص کای The Perfect World of Kai

انیمیشن جهان بی نقص کای در مورد "کای ایچینوسه" که یه پسر بچه باهوش و زبله. کای استعداد خیلی زیادی هم توی پیانو زدن داره. اما کای متاسفانه وضع مالی ... ادامه متن

  • برای تماشا، وارد حساب کاربری خود شوید
  • ژاپن
  • 7.2 امتیاز
  • 2+ ساعت
  • دوبله
  • 7+ سال
  • HD

معرفی جهان بی نقص کای

انیمیشن جهان بی نقص کای در مورد "کای ایچینوسه" که یه پسر بچه باهوش و زبله. کای استعداد خیلی زیادی هم توی پیانو زدن داره. اما کای متاسفانه وضع مالی خوبی نداره. کای بعد از مدرسه به یه رستوران میره و به عنوان مستخدم اونجا کار میکنه. البته از اونجایی که عاشق پیانو هست بعد از کار به تمرین موسیقی با یه پیانو درب و داغون مشغول میشه . یه روز یه تازه وارد به اسم "شوای آمومیو" که پدرش یه نوازنده بزرگه  همکلاسی کای میشه. وقتی آمومیو خودشو معرفی میکنه میگه که از چهار سالگی تمرین پیانو کرده. آرزوی بزرگش یا حتی رویاش برگزاری یه کنسرت خیلی بزرگه. اما بچه های دیگه اذیتش میکنن و یه پسر چاق دهن گشاد بهش میگه توی جنگل یه پیانو مرموز خراب وجود داره که هیچ صدایی ازش در نمیاد. غیر از زمانی که هوا تاریک میشه و جنگل ترسناک.

سرانجام انیمیشن جهان بی نقص کای :

اون پسربچه خپل زورگو به آمومیو میگه تو یا باید صدای اون پیانو رو در بیاری. وگرنه هر روز از ما کتک میخوریکای هم که پسر شجاع و زبلیه وقتی برخورد این بچه های بد جنس رو میبینه از آمومیو حمایت میکنه و با اون پسرا درگیر میشه و میگه اون پیانو مال منه . بعد ازهمه این اتفاقات، استاد موسیقیشون آقای "آجینو" که خیلی اخمو و به نظر عصبیه و از قرار معلوم یه استاد بزرگه موسیقیه میاد و جداشون میکنه و میگه هیچ پیانویی تو جنگل وجود نداره . سرانجام از این ماجراها که بگذریم کای با آمومیو دوست میشه و باهم درباره داستان اون پیانو مرموز،صحبت میکنن. دوست دارین با هم ببینیم داستان پیانو مرموز چیه و کای چطور بدون استاد و یه پیانو خوب انقدر خوب پیانو میزنه؟!پس بیایید با هم به تماشای انیمیشن جهان بی نقص کای در ژانر درام مشعول شیم.