آفرینک
X

غول بزرگ مهربان The BFG (2016)

غول بزرگ مهربان The BFG

انیمیشن غول بزرگ مهربان The BFG ترکیبی از انیمیشن و بازیگرای واقعی هست. داستان این انیمیشن فانتزی راجع به دوستی سوفی، دختربچه یتیم و باهوش با یک غول بز ... ادامه متن

  • برای تماشا، وارد حساب کاربری خود شوید
  • آمریکا
  • 6.5 امتیاز
  • 2+ ساعت
  • 8+ سال
  • FHD

معرفی غول بزرگ مهربان

انیمیشن غول بزرگ مهربان The BFG ترکیبی از انیمیشن و بازیگرای واقعی هست. داستان این انیمیشن فانتزی راجع به دوستی سوفی، دختربچه یتیم و باهوش با یک غول بزرگ مهربانه. یک غول خیلییی بزرگ!این غول بزرگ برخلاف چهره ترسناک و زشتش قلب مهربونی داره. سوفی که در ابتدا حسابی از غول ترسیده به سرعت متوجه شخصیت و جذابیت زیاد غول میشه. ولی غول خبر بدی رو به سوفی میده. عده ای از غول ها دارن به سمت انگلستان میان، به دنبال غذا. میدونید غذای اونها چی هست؟ بچه های کوچولو!سوفی به همراه دوست بزرگش به لندن میره تا به ملکه الیزابت، پادشاه انگلستان خبر حمله غول ها رو بده و از اون کمک بخواد. کسی در ابتدا حرفهای اونها رو باور نمیکنه اما وقتی که دوست بزرگ سوفی رو میبینن. . . اگه میخواید بدونید سوفی و غول موفق میشن حرف خودشون رو ثابت کنن یا نهو اینکه چطوری میتونن جلوی حمله غولها رو بگیرن، این فیلم جذاب که کلی بازیگر معروف توش بازی میکنن رو ببینید. جالبه بدونید که نمایش تئاتری که از روی این داستان ساختن 25 سال هر شب اجرا میشده! یعنی 25 سال چند شب میشه؟

شخصیت های انیمیشن غول بزرگ مهربان The BFG

غول بزرگ مهربان: شخصیت اصلی داستان که پشت قیافه زشتش قلبی پر از مهربونی داره. سوفی: دختربچه یتیم اما باهوش و نترس فیلم. ملکه انگلستان: ملکه انگلیس که قراره به سوفی و دوستش کمک کنه. ماری: منشی ملکه انگلیس که حرفهای سوفی و غول رو باور نمیکنه. بلاد باتلر: یکی از غولهای بدجنس که البته بشدت هم خنگ و احمق هست. انیمیشن جذاب و دیدنی غول بزرگ مهربون توی بیشتر جشنواره هایی که راجع به فیلمهای کودک و نوجوان هست جایزه های اصلی رو برده. موسیقی این فیلم که توسط یکی از بهترین آهنگسازهای دنیا، جان ویلیامز ساخته شده هم جوایز مختلف و زیادی رو برده.