آفرینک
X

دور دنیا با تیمون و پومبا Around the World with Timon & Pumbaa (1996)

دور دنیا با تیمون و پومبا Around the World with Timon & Pumbaa

انیمیشن دور دنیا با تیمون و پومبا در ادامه کارتون مشهور و جذاب شیر شاه ساخته شده. دو شخصیت خیلی خنده‌دار و بامزه به اسم‌های تیمون و پومبا داره. او ... ادامه متن

  • این محتوا در حال حاضر در دسترس نیست
  • آمریکا
  • 6.7 امتیاز
  • 1+ ساعت
  • 3+ سال

معرفی دور دنیا با تیمون و پومبا

انیمیشن دور دنیا با تیمون و پومبا در ادامه کارتون مشهور و جذاب شیر شاه ساخته شده. دو شخصیت خیلی خنده‌دار و بامزه به اسم‌های تیمون و پومبا داره. اونا دائما دست به کارهای عجیب و غریب و گاهی احمقانه می‌زنن و ما را می‌خندونن. توی این انیمیشن، پومبا و تیمون با هم توی جنگل می‌رفتن و آواز میخوندن. یکهو هوا تاریک می‌شه و رعد و برق به پومبا اصابت می‌کنه. تیمون پومبا رو به داخل غار می‌بره تا به دوست‌اش کمک کنه اما متوجه می‌شه که‌ پومبا در اثر برخورد رعدوبرق، حافظه‌اش رو از دست داده. هیچ کدوم از خاطراتی رو که با تیمون داشته رو به خاطر نمی‌آره. تیمون که داره دوست خیلی خوبی رو از دست می‌ده، تمام تلاش‌اش رو می‌کنه تا پومبا حافظه‌اش رو به دست بیاره. اون خاطراتشون رو برای پومبا تعریف می‌کنه. عکس‌هاشون رو نشون می‌ده و حتی شعرهایی رو که باهم می‌خوندن رو دوباره می‌خونه اما انگار پومبا هیچی به یاد نمی‌آره. بعد تیمون تصمیم می‌گیره اون رو به مکان‌هایی که قبلا خاطراتی باهم داشتن ببره. کارهایی که قبلا انجام می‌دادن رو یه بار دیگه انجام بدن تا شاید پومبا اون اتفاقات رو به یاد بیاره. این وسط شخصیت‌های زیادی رو می‌ببین و ماجراهای جالب و خنده‌داری رو رقم می‌زن. برای این‌که بدونید بالاخره آخر داستان چی می‌شه و این‌که آیا پومبا حافظه‌اش رو به دست می‌آره یا نه تماشای این کارتون کمدی رو از دست ندید.  

شخصیت‌های انیمیشن دور دنیا با تیمون و پومبا

تیمون: یکی از دو شخصیت اصلی بامزه و خنده‌دار داستانه. اون یه سموره که از قبیله‌ و خونواده‌اش جدا شده و حالا یه دوست خیلی خوب به اسم پومبا پیدا کرده. پومبا: یه گراز وحشیه که یکی دیگه از شخصیت‌های اصلی انیمیشنه. اون یه کم خنگه و کارهای احقمانه و خنده‌دار زیادی انجام می‌ده. در اثر رعدوبرق حافظه‌اش رو هم از دست داده.