آفرینک
X

ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی Cloudy with a Chance of Meatballs

ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی Cloudy with a Chance of Meatballs

داستان انیمیشن ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی Cloudy with a Chance of Meatballs درباره پسری به اسم فلینت هست. فلینت فکر میکنه یک نابغه است و همیشه در حال ا ... ادامه متن

  • دوبله
  • 7+ سال

معرفی ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی

داستان انیمیشن ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی Cloudy with a Chance of Meatballs درباره پسری به اسم فلینت هست. فلینت فکر میکنه یک نابغه است و همیشه در حال اختراع چیزی هست. اگه فکر کردین اختراعات اون معمولی و روزمره است کاملن در اشتباهید. مثلن فلینت ماده ای کشف کرده که در یک لحظه آدمهای کچل رو مودار میکنه. موش پرنده، اسپری کفش، کنترل تلوزیون دیگر اختراعات فلینت هست. تا وقتی که مادرش زنده بود اون رو حمایت میکرد. بعد از فوت ناگهانی مادرش دیگه کسی فلینت و اختراعاتش رو جدی نمیگیره.

همه اینها مال قبل از زمانی هست که فلینت اختراع اصلیش رو انجام بده. اون دستگاهی میسازه که میتونه آب رو به غذا تبدیل کنه. بعد دستگاه رو وسط ابرها میفرسته تا بصورت روزانه از ابرها غذا بباره. خوب این اتفاق خیلی خوبی هست. از آسمون مرغ بریون و کباب و نوشابه می باره. ولی مشکلات از وقتی شروع میشه که دستگاه بخاطر حرص و طمع شهردار دچار نقص میشه. اونوقت دستگاه فلینت شروع به بارش چنان مرغهای بزرگی میکنه که برخوردشون به زمین خرابی های زیادی درست میکنه.

اگه میخواید بدونید فلینت و دوستاش میتونن جلوی دستگاه رو بگیرن یا نه وقت رو از دست ندید و به تماشای ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی 1 بشینید.

در ادامه میتونید قسمت دوم که داستانهای فلینت در جایی دیگه و با آدمهایی دیگه رو ادامه میده رو هم ببینید. هر دوی این قسمتها رو با دوبله فارسی در آفرینک ببینید و لذت ببرید.

شخصیت های ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی Cloudy with a Chance of Meatballs

فلینت: پسر نابغه اما بی ملاحظه داستان.

سم اسپارکز: دختر قهرمانی که به فلینت هشدار میده. در ضمن سم کارشناس هواشناسی هم هست.

تیم: پدر کم حرف و ماهیگیر فلینت که چندان اون رو درک نمیکنه.

استیو: عروسک مکانیکی میمون که فلینت ساخته اش.

استیو خیلی از مواقع به کمک فلینت میاد.

مادر فلینت: مادر زیبا و حمایتگر فلینت که با مرگش اون رو حسابی تنها گذاشته.

اگه شما هم فکر میکنید ذهن خلاق و جستجوگری دارین حتمن به تماشای این انیمیشن جذاب و خانوادگی که در ژانر ماجراجویانه قرار میگیره بشینید.