آفرینک
X

هری پاتر و محفل ققنوس Harry Potter and the Order of the Phoenix (2007)

هری پاتر و محفل ققنوس Harry Potter and the Order of the Phoenix

فیلم هری پاتر و محفل ققنوس Harry Potter and the Order of the Phoenix داستان ماجراهای هری در سال پنجم هاگوارتز هستش. هری و دودلی، تو یه تابستون دیگه همراه با ... ادامه متن

  • این محتوا در حال حاضر در دسترس نیست
  • آمریکا
  • 7.5 امتیاز
  • 2+ ساعت
  • 7+ سال

معرفی هری پاتر و محفل ققنوس

فیلم هری پاتر و محفل ققنوس Harry Potter and the Order of the Phoenix داستان ماجراهای هری در سال پنجم هاگوارتز هستش. هری و دودلی، تو یه تابستون دیگه همراه با خاله پتونیا و عمو ورنون، توسط دیوانه‌سازها مورد حمله قرار می‌گیرند. هری مجبور می‌شه از جادو استفاده کنه تا خودش و دودلی رو نجات بده و برای همین هم از هاگوارتز اخراج می‌شه ولی بعدش که وزارت جادو از جریان باخبر می‌شه، رأی رو برمی‌گردونند. هری توسط گروهی از جادوگران، مودی، راموس لوپین و چند چهره جدید به نام‌های نیمفادورا تانکس و کینگزلی شاکلبولت، به پلاک شماره 12 گریمولد و به خونه بچگی پدربزرگش، سیریوس بلک، برده می‌شه. این خونه به عنوان محلی که بزرگان محفل ققنوس در اون جمع می شوند هم استفاده می‌شه.

محفل ققنوسی گروه سری هستش که توسط آلبوس دامبلدور ساخته شده. آنجاست که هری می‌فهمه که وزارت جادوگری به بازگشت لرد ولدومورت مشکوک هست. سیریوس بلک می‌گه که ولدمورت الان به دنبال یه شیء هستش که در‌حمله قبلی تو دستش نبوده. بعد از اینکه هری به هاگوارتز برمی‌گرده از انتخاب یه استاد جدید، دولورس آمبریج، برای درس دفاع در برابر هنرهای سیاه توسط وزارت جادوگری باخبر می‌شه. بعد از مدتی هری و آمبریج با هم جور در نمی‌آیند، هری تنبیه می‌شه و باید با یه قلم‌ پر جادویی لغت دروغ رو بنویسه، آنقدر که دستش زخم می‌شه. وقتی ران و هرمیونی جای زخم‌‌ها رو می بینند بهش می‌گن که باید به دامبلدور اطلاع بده ولی او مخالفت می‌کنه، چون دامبلدور از تابستون هری رو دیگه ندیده. با افزایش کنترل آمبریج روی مدرسه، هری و گروهی از دوستانش تشکیل گروه سری می‌دهند تا بتونند طلسم‌های دفاعی به بقیه آموزش بدهند.

تا الان فهمیدیم که هری برای مقابله با ولدمورت یه گروه سری راه انداخته. قراره چه اتفاقاتی برایشان بیفته؟ خودتون فیلم زیبای هری پاتر و محفل ققنوس رو ببینید و از دیدن این فیلم هیجان‌انگیز لذت ببرید. اصلی‌ترین شخصیت‌های فیلم هری پاتر و محفل ققنوس، هری، ران و هرمیونی هستند. درصورتی‌که از فیلم هری پاتر و محفل ققنوس خوشتون اومده، فیلم هری پاتر و شاهزاده دورگه رو هم می‌تونید توی همین سایت ببینید و دنبال کنید.

شعار تبلیغاتی فیلم هری پاتر و محفل ققنوس Harry Potter and the Order of the Phoenix

تنها راه نجات شورش است.