آفرینک
X

کتاب جنگل The Jungle Book (2016)

کتاب جنگل The Jungle Book

انیمیشن کتاب جنگل The Jungle Book بر اساس رمان مشهور نویسنده انگلیسی، رودیار کیپلینگ ساخته شده. احتمالن قبل از این نسخه های کارتونی یا تلوزیونی این رما ... ادامه متن

  • برای تماشا، وارد حساب کاربری خود شوید
  • آمریکا
  • 7.6 امتیاز
  • 2+ ساعت
  • دوبله
  • 12+ سال
  • HD

معرفی کتاب جنگل

انیمیشن کتاب جنگل The Jungle Book بر اساس رمان مشهور نویسنده انگلیسی، رودیار کیپلینگ ساخته شده. احتمالن قبل از این نسخه های کارتونی یا تلوزیونی این رمان رو دیدید. داستان کتاب جنگل درباره موگلی ، پسربچه یتیمی هست که در جنگل و با گرگها زندگی میکنه. مشکلات از جایی شروع میشه که شیرخان ، ببر بزرگ و وحشی به دنبال موگلی میاد. باگیرا ، پلنگ سیاه و دوست موگلی بهش پیشنهاد بده به مزرعه در کناره جنگل بره.

آدمهایی که اونجا زندگی میکنن میتونن از موگلی مواظبت کنن. اما در مسیر موگلی به روستا اتفاقات زیادی براش می افته. در ابتدا اون یک مار درختی به اسم کآ رو میبینه. کا سعی میکنه موگلی رو هیپنوتیزم کنه و بخوردش اما یک خرس به کمکش میاد. بالو از موگلی میخواد براش کندوهای عسل رو از درختها پایین بندازه. بعد با یک میمون غول پیکر بدجنس به اسم کینگ لوئی برخورد میکنه. اگه میخواید بدونید چه اتفاقات دیگه ای برای موگلی می افته وقت رو از دست ندید و انیمیشن ماجراجویانه کتاب جنگل رو ببینید.

 شخصیت های انیمیشن کتاب جنگل The Jungle Book

موگلی: پسربچه یتیمی که توسط باگیرا در جنگل پیدا و بزرگ میشه.

بالو: خرس تنبل و دوست داشتنی که رفیق موگلی هست.

باگیرا: پلنگ سیاهی که موگلی رو پیدا کرده و ازش مواظبت میکنه.

گرگ مادر: گرگی که موگلی رو به فرزند خوندگی گرفته و بزرگش میکنه.

کینگ لوئی: پادشاه غول پیکر و خشن گوریل های جنگل.

ایک کی: جوجه تیغی دوست داشتنی فیلم.  

این فیلم دوبله شده ولی توی نسخه اصلی اون بازیگرهای بزرگ هالیوود صداپیشگی میکنن. کارگردان کتاب جنگل جان فارو هست. اگه فیلمهای مرد آهنی یا انتقامجویان رو دیده باشید، کارگردان همون فیلمها. کتاب جنگل یکی از پرفروشترین فیلمهای سال 2016 سینماهای دنیا بوده. این فیلم که حال و هوایی اکشن و ماجراجویانه داره بیشتر برای پسربچه های 11 سال به بالا ساخته شده. درواقع نویسنده رمان کتابش رو برای خاطره پسرش که در هند فوت کرده بود نوشت.